News-detail

Publicatiedatum:

Strandvliet heeft in 2015 pinnen geintroduceerd in de kantine. Pinnen is intussen zo’n succes, dat een meerderheid van de betalingen elektronisch wordt gedaan. Tegelijk zien we dat de kosten, maar ook het risico van contante betalingen toenemen.  Daarnaast neemt het tellen van het geld, controleren van dagstaten en het verzorgen van wisselgeld veel tijd in beslag. Voor een efficiëntere werking van de bar en de financiën die daaruit voortkomen heeft Strandvliet de keuze gemaakt om dit te veranderen.

Dit is de eerste aankondiging van het besluit tot cashless betalen over te gaan. De komende periode zal worden gebruikt om de leden verder te informeren over deze verandering. Wij willen graag dat iedereen de mogelijkheid heeft om een consumptie te gebruiken, zonder verrast te worden over de betalingsmogelijkheden. Mocht je echter nu al vragen hebben, neem dan even contact op met Ed van Lingen, onze penningmeester, via penningmeester@strandvliet.nl.

Ander nieuws

Share by: